Dxxnx bu haftalar da gayet normal canım bebek doğum pozisyonu alıyor, yeri daralıyor ama senin yine de iyice takip etmen gerekiyor benim her kontrole gitmemde doktorum bebek hareketlerimi soruyor. İçine şüphe düşünce hiç bekleme doktora git. Bizim de tam tersi oldu 38 39 haftalar baya hareketlendi ben de anlamadım açıkçası. Kilomuz çok yüksek değil ondan olabilir