Melo38melo İlk gebeliğimde preklemsi geçirdim ikincisine hamileyim aspirin başladım bunu yaşayan varmı daha önce
201520202023 Melo38melo ilk hamileligimde gecirdim bende son zamanlarda oldu biraz sorun yasadik kuvezde falan kaldi ama cok sukur suan 8 yasinda ve 3. Bebegime hamileyim düzenli icersen ilaci bi sorun olmuyo bende kullanıyorum corasprin
Asfdg Melo38melo bende ilk bebeğimi kaybettim oyuzden bu bebeğime bişey olur diye çok stresliyim inşallah Allah’ın izniyle sağ sağlim alırız kucağımıza