Ben geçen hafta sonu instgram dan aldım çantamızı çok araştırdım almadan önce fiyatına bakarak iyi dediklerim 70 den başlıyo ithal ürünler daha pahallı tabi ama performans olarak tabi ki sırt çantası kolundan düşme derdi yok tüm yükü bi kola yükleme sonrasında ağrı çekme sorunu da yok ben kendim 100 tl ye aldım fiyat bakımından bence çok uygun. Renk olarak tercihim vişne çürüğü rengi oldu ama şimdi bir kahverengi de gelmiş ki al beni diye yalvarıyo sayfanın adı kalehanbaby çanta arayan annelere kessinlikle tavsiyemdir sadece araştırma sonucu değil aldım kullanıyorum tavsiye ederim 😊