cherry_blossom Kızıma Defne Zümra ismini koymak istiyorum ama yan yana da pek uymadılar gibi geldi. Defne isminin yanına bir isim arıyorum ya da Zümranın yanına da olabilir. Kararsızlık işte 😅😭🥺
Ipek_2017 Evet ikisi bir olmamış canım. Uyumlu durmamışlar. 2 farklı isim olmuş Defne tek başına güzel bence 🌸
nur34_ cherry_blossom bizde alya mina koyduk uymamis diyen cok oldu umrumizda degil biz uygun gorduk bitti bnce sende öyle yap icinden ne geciyorsa
Findukli_Lokum cherry_blossom tek isim koyabilirsiniz. sadece defne çok güzel, bir de Zümra isminin anlamını hocama sordum, grup topluluk cemaat olarak geçiyor bilginiz olsun. Ben de koymayı düşünüyordum vazgeçtik
OflicDi cherry_blossom Ayşe Zümra güzel geliyor banada bir tanıdığımızın kızınında ismi ordan alışkınım herhalde ondan da olabilir 🥰