37 haftalık oldum bu gün kontrolüm vardı fakat gecen hafta pazar kadın dogum acile gittiğim İcin randevum iptal olmuş oysaki bunu randevu saatim gecene kadar bilmiyordum neyse doktorumla konuştum anlattım durumu sıra da vermedi resmen ibnelik yaptık cunku, yapar kendisi cok tuhaf bir kadın neyse bir daha ki randevum 24 ünde ve 39 haftalık olucam ben en son gittiğim de acile 35 haftalıktım acılmam yoktu sancım yoktu bebekte sorun yoktu vs kilosunu falan bilmiyorum 39 a kadar ya dogurursam ya yolunda gitmeyen bişiler varsa diyorum acaba akşam kadın dogum acile mi gitsem gene napsam bilemedim