Betulll1996 Kızlar selam 36+1 bir haftayız normalde ama 1 hafta önden gidiyoruz söylemesi ayıptır tuvaletee gittiğimde peçeteyle temizlerken vajina dudaklarım inanaılmaz şişmiş ve etli olmuş başına gelen varmı yoksa doktora söylemeliymim
Gulsum3 Betulll1996 ben mantar enfeksiyon geçirdim o zaman bendede olmuştu canım hamılelerde oluyormuş doktorum fıtıl verdi gectı sende bı söyle
lilacc Öncelikle çok geçmiş olsun. Bebişiniz de hayırlı olsun, sağlıklı güzel ömürler🌸 Sonucu ne olmuştu bu şikayetinizin? Doktorunuz ne demişti?