Şimdi doktor’dan geldim 37+0 olduk.Doktor herşey güzel kilo 3.200 boy 52cm dedi artık doğsa doğar hatta doğsun 40.haftayi beklerse 4kilo olur normal doğum zor olabilir ilk doğum için dedi.Bolbol sancı diliyorum sana dedi.
Normal doğum istiyorum ve yalancı sancılarım yok denecek kadar az
Doğumu tetiklemesibicin ne yapabilirim önerileriniz neler