Cinnet geçirmeme ramak kaldı vallahi cıldırıcam
Serklajlı oldugumdan dikişi atan doktorum perinatoloji uzmanı ve kadındoğumcum
RİSKLİ HAFTALARI GEÇ TETANOZ AŞINI OLURSUN ÖNERİYORUZ DEDİLER
İLK HEDEF 28. Hafta idi.
Suan 31. Haftaya girdim aşı olmaya gidicem bu seferde aile hekimim aradı
(30. Haftadan sonra biz aşı önermiyoruz)dedi
Neden diye sordugumda da
Allah korusun düşük vs olur Aşıdan bilinir,
İllaki yaptırmanız gerekıyorsa doktorunuza danışın
İstiyorsa hemen gelin yapalım diyor.
DOKTORUM SADECE öneriyorum diyor.
⭐️Özetle; Riskli hafta 28 Aşı olmak istedigim hafta 31 ama aile hekimi önermiyor artık.
Kiii iki doz arasında 4 Hafta olması gerek yani 29 da yaptırsaydım ilk dozu ikinci doz 33. Haftada olacaktı yani yine tehlıkelı haftalar arasında olacaktım.