Benimde 36+3 suyum sınırda birazda haftasından geri perşembe kontrolümde sezeryan olcaksa gün vericek ama ben bebegin saglıgı acısından bir sıkıntı olmıcaksa dogum kendılıgınden baslasın ıstıyorum bebiş strese girmeden, anne bebek dostu seseryanda böyle tavsiye ediliyor.