Nurdan11_ canım ilk serklaj 18 haftalıkken önlem amaçlı atmıştı doktor uçtan ince dikmiş hiç ağrı sızı akıntı vs olmamıştı.. 22 haftalıkken dikiş attı açılmam oldu hatta acil serklaj oldum tekrardan 5 gün oldu bu kez çok ağrım akıntım falan oldu beni aşırı zorluyor 😔 CRP değerim de yüksek çıktı antibiyotikler alıyorum su içiyorum bolca bebekte aşağıda baskı hissediyorum WC’ye giderken falan çok sıkıntı oluyor inşallah geçer diye bekliyorum elimden bir şey gelmiyor🥹