14+2 yin aynı anda hamile kaldıgım arkadaşım var aynı boydayız aynı kiloda hamile kaldık ondan artık bayagı belli oluyor ben hala aynıyım. Bebeğe bişey mi oldu büyümüyor mu diyorım kendimce. Hamile olmadan ki pantolonlarm falan oluyor hala bu normal mi siz de ne zaman çıktı??