TugceBasaran Bu hastaneye giden var mı kızlar birkaç sorum olacaktı🙈 Hangi doktoru tavsiye edersiniz? Perinatoloji var mı?
Prensess35 TugceBasaran canım varmı yokmu bilmiyorum ama kadın doğum aysel hanım var herkes çok memnun ondan onu tavsiye edebilirim sana
Dusenerler TugceBasaran ilk tercihin kesinlikle arzu hanım olsun ilk dogumumu onda yaptım şuan ikinciye hamileyim yine arzu hanımın takibindeyim çok bilgili ilgili bir doktor internettende bakabilirsin YouTube falan videoları var tv8 e falan cikmisligi var. Arzu degirmenci akar
Melinayinannesi Bende dr.ece usluya gidiyorum cok samimi ve icten cok memnunum.Fiyat olarak ise 30-40hafta araligina 15bin dediler.
Melinayinannesi Gokce35Z bilgi veren kisi o sekilde soyledi haftasina gore ucretlendirme var sanirim 30.haftadan sonra 15 bin suan dedi