Mineee35 çiğlideki bütün kadın Doğum doktorları bence çok iyi ben Behiye seda hanıma gidiyorum birkaç kez acilde başka doktorlar da muayene etmişti ebeler olsun doktorlar olsun doğumhanesi olsun bence özel konforunda sadece doğumda veya sonrası refakatçi olarak eşin kalamıyor o kötü gebeliğiniz yeni iste gebe okuluna da kesinlikle gitmelisiniz bence