Bugün kontrolüm vardı 29. Haftanın içindeyim bebeğin başı asagidaymis bana erken geldi doktor sürekli yan uzan dedi zaten serklajlıyim yerimden fazla kalkamıyorum hep uzanıyorum var mı böyle bişey yaşayan ne yapmam gerekir ekstra erken doğum olmasından çok korkuyorum