Merhaba dün bişey öğrendim sizinle paylaşmak istedim bebek yeni doğduğunda göbek bağı kesilmeden eşiğinden 3 saat kalırsa o bebek daha sağlıklı oluyormuş daha adapte oluyormuş yeme içme vs. Ve işin tuhaf yanı göbek bağındaki kanı satıyormuş hastaneler kansere cilt kremlerine vs.çok iyi geliyormuş o yüzden hemen kesiyorlarmış etkisi kaybolmaması için bir bilginiz var mı bu konuda