Aysesare ya Yok ya öyle şey mi olur. Benimde yüzdemde Doğum lekesi ile doğdum 21 sene yüzümde taşıdım aile akraba hep Yok annen ziyaretin önünden geçmiş te böyle olmuş yok canı bişey istemiş yememiş te böyle olmuş dediler. Hepsi yalan herkes Çan’ının istediğini yiyebiliyormu ki sanki allah aşkına o zaman bütün bebeklerde aynı şey olur.