15 20 dakikada bir sancı giriyor nefesimi kesiyor , birden geçiyor ağrısı rahatlıyorum. Altımda da baskı var . Hastaneye gidiyoruz dua edin bana lütfen. İlk olunca da bilemiyorsun doğum sancısı mi değil mi? Birde bacaklarımda da felaket bir ağırı var sanki kopacak gibi .