Dkosretas işte bebeğin içinde bulunduğu kesenin sahip olduğu su. Bebeği koruyan ve hareket etmesini sağlayan şey. Gerçekten su ve mineralden oluşuyomuş ben sormuştum, hatta bebek yutuyor daha sonra idrarıyla geri çıkarıyor suyunda sirkülasyonu sağlanıyormuş çok garip 🤦🏻♀️ Ama normalse ne güzel işte, çünkü azlığında yada fazlalığında sıkıntılar oluyor ☹️