Kızlar odamıza ahşap beşik aldık heyner ama anne yanı için çok büyük yatak odamda o kadar yer yok bende idareten anne yanı için bundan aldım bugün geldi kargo ama çok sevemedim yinede bi sormak istedim size alıp kullanan var mı memnunmusunuz iade etsem mi etmesem mi onu düşünüyorum ve edersem yerine uygun fiyatlı ne alabilirim bi öneriniz var mı yardımcı olursanız çok sevinirim zamanımızda daralıyor çünkü 🙏🏻🤷🏻♀️🥹
