Daisy0000 _Ceyda_ Doktorunuz ne dedi? Sağlığı yerindeyse kilonun aşırı önemi yok.. Bu arada ben tahin,ceviz,kaşar,pastorize süt,çiğ fındık-fıstık-ceviz-keçiboynuzu-incir-kara üzüm vs çok tüketiyorum bence bunların etkisi var
_Ceyda_ Daisy0000 geç döllenme olabilir denildi . Ben öyle olunca tarih değişikliği oluyor diye biliyorum deyince en başta değiştirmemiz gerekirdi şimdi değiştiremeyiz dedi. Kilosunda sıkıntı yok sende minyonsun iri bebek beklemiyorum zaten senden dedi. Çünkü boyum 150 kilom da 48di hamile kaldığımda. Gelişimi açısından da gelişimi durmamış bu güzel bir şey az da olsa alıyor kilosunu dedi. . 25 haftalık ölü doğumum da var o yüzden doktor içerde durdukça risk olarak bakıyor. 40 haftayı bekletmicem o yüzden dedi . Ben de prematüre doğdum 30cm 900 gr doğmuşum gelişimim durmuş sezeryanla doğmuşum . Büyük ihtimalle gelişimi bana çekmiş bebeğin bu yüzden korkuyorum:(
Gokce35Z Busra98712 32+2 deyim bugün 8.5 kilo tam almışım ama bana daha fazla gibi geliyor ama olan 8.5 kilo , 58.8 ile hamile kaldım şuan 67.3
Feyzaclk Tubamiyy ben de 47 ile kaldım ama son üç dört haftadır kilo almam durdu. 58 de kaldım. 29. Haftadayım. Birden bire aldım tüm kiloyu ama duraksadığına da sevindim açıkçası
pandasever Busra98712 1 kilo değilde sanki 10 kilo almışsınız gibi yazmışsınız bir kilo zaten bebeğin rahimdeki ağırlığı 😅😅😅
Songuleyup pandasever hic sorma dalga gecer gibi 1kilo almisim bile demesi kimsede odemde olmuyo sanirim regli goremiyoruz hamile kaldigim ay bile fark etti bu durum sasiriyorum gercekten burdaki yorumlara .
Nsbbcr _Ceyda_ benim de 30 haftalık Ken 1850 kilosu 42 cm de boyu çıkmıştı şimdi 33 haftadym 2300 olmuş çok fark oluyor
Nsbbcr Feyzaclk son zamanlarda alıyorsun ben 28 haftalıkken 5 kilo almıştım ama 32 ncı haftada biranda aldim tartıya çıkamaz oldum 🤭😁