Sunshine__ Krdrlbet vallahi canım o bende de var 17 haftalık gebeyim hala kusuyorum bende çözüm yolu bulamadım kontrol e gittiğimde doktora söylcem ben benmkinin nedeninin kullandığım multivitamın olduğunu düşünüyorum
Meryemkaratas01 Sunshine__ bende soru kısmına yazdım ama cevap alamadım . En başından beri mide bulantısı kusma yaşadım prilam dr içiyorum onun sayesinde kusmam geçti fakat 24. Haftadayız ara ara ilacı içmemeyi deniyorum ama içmediğim zaman kusuyorum su bile içemiyorum çok canım sıkılıyor bu duruma uzun süre kusma yaşayan var mı acaba doktor 9 ay boyunca olan var dedi 😞
Selda-Bekmezcii Krdrlbet başlarda oluyordu sanki paslı demir gibi limon polo şeker vs tüketebilirsiniz
Krdrlbet 11 haftalığım her şeyden tiksindim resmen ikinci gebeliğim Rabbime sonsuz şükürler olsun oğlum da bu kadar uzun sürmemişti ve böyle de olmamıştı şu an çok değişik şeyler yaşıyorum çok zorlanıyorum kusamadığım zaman vücudumu etkiliyor uyuyamıyorum halsizleşıyorum Rabbim benim gibi olan tüm hamile arkadaşlarıma yardım etsin şifa versin inşallah
papatyaseveranne Busra98712 26+3 haftalığız, 9 kg almışım 🥹 son 3 ay sadece bebeğe aldırmam lazım. Nasıl olacak bilmiyorum ama 😀
bebislerhakkinda Gctghuhbtyb ayy aynıyız bende 3kilo aldim 54um suan🥲 21.haftadayiz daha sanırım iştahım cok açıldı saat başı biseyler yiyesim geliyor
Sahdormommy Busra98712 kilo almayanlar az alanlar ne güzel ya ben 12 haftalığım henüz kilo almadım 62 yim hala ama korkuyorum alacağım fazla fazla diye ilk gebeliğimde 27 kg aldım da
engineermom_ Sahdormommy ben 26 haftalara kadar neredeyse 1 kg aldım sonrasında ise 34 haftada 20kg almış olarak devam devam ediyorum. Şu iki haftada ise kilom sabitlendi 36 haftalık olduk doğuma da böyle girerim inşallah 🙏🏻
ElaytA Sahdormommy ben de ilk gebeligimde 24 aldim. Bunda da 27+3 12 kilo almış durumdayım. Anlamadığım bi şekilde sisiyorum. Öyle gece kalkıp yemek falan da yemiyorum ama çözemedim 😅
Eliz00 17 haftamda toplamda 3 kilo almstm ama ilk aylarda almadm 12den sonra bi anda aldm gbi oldu hamilelikten önce diyetsyene gdyrdm simdi de ayda bir kontrollere gdyrm listem yok kendim dikkat etmeye calsyrm kontrollü gtmeme rağmen alyrm insiĺun direncim var ve hasimato hastasym tiroitlerimde yksek.. Doz yükseltildi.. şu an 22 haftalik saylrm sanrm 63 kiloym en fazla diyetisyene 9 kilo alablrsn dedi 7 kilonn aşağısında almanı istemem dedi..Umarm 69 la falan dguma gderm norml düşünüyorum platese başlayacağım..Önemli olan saglikli bir şekilde kucağıma almam ama takintklym biraz..çevremde 12 15 te alsan verrsn dyolar emzirme dönemi daha önemliymiş bakalm her daim kontrollü gtmem gerekiyor cnku metobolk problemleri var..Bütün Hamislere kolay doğumlar dilerim..sağlıcakla alın bebislernizi🥰
Rym2023 Bende bugün kontrole gittim, 26+3 deyim. 49,5 ile hamile kaldım, şuan 55,5 kiloyum. Şu ana kadat 6 kilo almışım