gamzegl1 Kızlar kanamam geldi 6 haftalık 1 günlük. Fakat rengi Kahverengiden kırmızıya ve minik pıhtılaşma şeklinde geliyor 😥 normalde kontrolüm ayın 17 su ama başka doktora gideceğim wcilden giriş yaptıracağım InsaaAllah bakarlar 🤲🏻
EymeninAnnesi__ gamzegl1 rabbim korktuğunuza uğratmasın kuzum sağlıcakla kavuş miniğine o haftalarda yerleşme kanaması felanda oluyor korkma sakın elini karnına koy dua oku bizide haber et hastaneden çıkınca ettehiyati 3 kulfü okudum bebeğine şifa olsun 🤲🤲🤲
Hilalllle gamzegl1 6. Haftamda benim anlattığınız şekilde kanamam oldu yerleşme kanamasıdır belkide o kanama sonrası kesem gözüktü çünkü düşük önleyici hap verdi doktorum bana kanamam kesildi sonrasında şuandada bir problem yok 18. Haftamdayım endişelenmeyin doktora muhakkak gidin iç kısımda kanama olup olmadığı zaten ultrasonda gözüküyor inşallah sağlıklıdır
Esesss gamzegl1 devlet hastanesıne bıle gıtsen acılden dırek sana bakarlar ılla doktorunu bekleme ıhmal etme ınsAllah bısey olmaz
Fdmeeren Git bakarlar kesinlikle kadin dogun acila git mutlaka insallah bisey yoktur cok gecmis olsun
Minik-ve-annesi @gamzegl1 direk kadn doğum alanına gotrcekler bana öyle yapmslardi alltan bakcaklar kanama devam ediyo mu diye
gamzegl1 Doktoruma mesaj attım erken gelmem ultrasonda gözükmeyeği için birşey değiştirmez dedi. Ve tekrar kan tahlili istiyor ben anlamadım nasıl birşey. Bı onceki beta HCG zaten 322′de çıktı. Tekrar kan tahlili istemesi :/ Her lavobaya gittiğimde geliyor. Şimdi ise ne yapacağımı bilmiyorum. Zaten renk dönüşümünden ve pıhtıdan sonra telaslanmaya başladım Dua edip gönderen hepinizden Allah razı olsun 🤲🏻😥
efem1 gamzegl1 bence başka bir doktora gidin size hemen prosgestan fitil ve iğne yaparlar bu doktorun amacı ne anlamadım beta HCG dussede dusmesede gebelik var kesinlikle başka doktora gidin
Gamzegll gamzegl1 kuzum beta değerinden anlaşılıyor eğer haftana göre düşükse değerin yapacak bir şey olmuyor düşük başlıyor onun için istemiştir o haftada benimde vardı benden de istemiş değerin gayet iyi korkma demişti
Mochi gamzegl1 beta ya bakmalarının sebebi düşük yapıp yapmadığını anlamaları için. İnşallah iyi haberler alırsınız 🙏🌸
M1994 gamzegl1 bence kendi doktorunuzla oyalanmayin ozelse zaten para icin herseyi istiyorlar hemen kadin dogumun aciline gitmelisin insallah birsey yoktur bebiş iyidir
gamzegl1 efem1 progestan iğnesi vermişti 3 günde bir şeklinde cuma yaptırdım . Normalde yarın yaptırmam lazım . Ama leke bildiğin ilk adet gunu gibi ve sağ kasığıma diken batar gibi oluyor
gamzegl1 Gamzegll kaç haftalık olduğuma dair bile bilgi vermedi. Muayene etmeden ayın 17 ’de çağırdı. Bu uygulama sayesinde birde netten bakıp öyle ögrendim referanslar aralıklarını. Doğru ya da yanlış..
gamzegl1 Erken gelme ayın 17′ni bekle diyor. Başka doktora gidip gitmemek, kafam o kadar yoğun ki. Zaten diğer türlüsü ise, düşünmek istemiyorum.
efem1 gamzegl1 kanamanız çok geliyormus damla damla olsa anlarım biran önce karar verin tedbirinizi alın şuan beklemek gerçekten mantıklı değil
minik-anne2323 gamzegl1 keşke gitseydiniz neden bekliyorsunuz ki belki düşük önleyici iğne felan yaparlar belki kanayan kesedir bebek yaşıyordur yani olabilir umarım korktuğun başına gelmez
efem1 gamzegl1 inşallah birşey olmaz hem beta HCG ye baktırın hemde acile gidin benim de lekelenmem olmuştu akşam ben hemen acile gittim alttan da baktılardi sorun olmadiydi çok şükür inşallah birşey yoktur
gamzegl1 Eşimi abimleri aradım hemen. Almaya gelecekler başka doktora gideceğiz.. çok moralim bozuk ağlamamak için zor tutuyorum kendimi.
Elif_p gamzegl1 geçmiş olsun bence hemen acile gidin ayrıca kese de görünür 6. Haftada görünmez demesi tuhaf geldi sonucu yazın bize de dualarım sizinle