blackberry118 Kızlar 40+3 günlüğüm. Bebegimin hareketleri yavasladi diye acile gtsem ne yaparlar? Nasıl bi uygulama olur ki.
YagizAsyaMom blackberry118 sizi nstye bağlarlar çatı muayenesi yapabilirler en kötü suni teklif edip dopumunuzu başlatmayı teklif ederler
Ikrmels Kalp atışına bakarlar nst ye bağlarlar doğum ebesi mutlaka oluyor muayne eder ciddi bişiy varsa hemen yönlendiriyorlar