bebeklerimveben_ O kadar minik hareket ediyor ki anlaşılmıyor bile Hatta çok az ediyor neden sizce 25+6 yaşayan var mı ?
Tiiffany bebeklerimveben_ çünkü o cok minnak :) Belkide naif kibar biri olacak :)) Biraz daha ilerlesin kuvvetlenir kg aldıkca
m_Kubra_m bebeklerimveben_ aman bende öyleyim herşeyi norml dedi doktorum ayrıntılı ultrason da temiz çıktı ama çok hareketizdi doktorum dedi ayrintli ultrason temiz ise korkma çok şükür temiz doktor çok tembel bir bebek zaten belli dedi yinede korkuyorum
Sultanmemii bebeklerimveben_ ilk hamilelğinmi benim ilkdi. Mesela karnımda varmı yokmu bilmiyordum ama son aylarda günde 10 defa hareket etmesi gerekiyordu
Tiiffany bebeklerimveben_ Yakında çoğalır diye düşünüyorum kilo aldıkca. Birde zaman zaman sakin bazende daha şiddetli vurduğu olucak