Bus19 Elfn onuda duymak nasip olur inşaAllah bu dönemde moral çok önemli kafanı böyle kötü düşüncelerle bulandırma 😊
Bus19 Yenianne96 evet zaten günümüz genç hamilelerine ilk olarak bunu söylüyorlar dış gebelik riskine karşılık kesinlikle kadın Doğum
Bus19 Babyboymom evet sanırım öyle oldu bugün 5.haftama başladım ocak 17 randevu verdiler o zaman netleşir Allah’ın izniyle
Bus19 Emine3 Yani bende şaşırdım öğrenenlerle benim değerim arkasındaki fark çok fazla ikiz olma ihtimali olabilir o zaman 🤗 iki taraftanda pek yok ikiz ama Allah hayırlısını versin inşaAllah 🤲
Emine3 Bus19 hayırlısı olsun İnş sağlıklı olsunlar benim değerim 3892.sizin değerlerinizde yakın hayırlısı olsun İnş.
Nurcanemir Bus19 evet hamilesin benim de 348 çıkmıştı ilk şuan 11 haftalığız 😊 ama kese var mı içi dolu mu mutlaka kadın doğuma görün
pamuksekerinannesi Bus19 Benim ilk beta hcg 324 çıkmıştı 4 haftalık filan hamilesin dedi kese görünmedi ama 1 hafta sonra görünmüştü.. aramıza hoşgeldin Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah cnm🙏😍💕🌸🎀
Bus19 pamuksekerinannesi benimde bugün tam 5. Hafta 17 ocak ta gideceğim o zaman inşaAllah net olarak öğrenip göreceğim bu arada teşekkür ederim Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin yavrunuzu😍
Sevgim Bus19 canım tebrik ederim hamilesin bu sonuca göre ancak betahcg nın yüksekliği ikizi işaret etmez her zaman sağlıklı bir gebeliğin habercisi
Bus19 Sevgim ikiz ihtimali genetiğe bakınca çok düşük geldi zaten ama ihtimal vermek lazım dedim🤭 sağlıklı bir hamileliğin habercisi ise gerçekten şuan çok daha fazla sevindim 😍