kubratekcam Herkese selam . 17.hafta 2 günlük hamileyim . Karnım gün geçtikçe büyümesi gerekirken diğer haftalara göre daha küçük. Böyle bişey yaşayan var mı hiç ?
Bahar_123 kubratekcam benim de öyle olmuştu başlarda şişkinlik adet olamama vs hızla büyüdü sonra o şişkinlik gitti normal merak etmeyin 😊
elifserra00 kubratekcam Vücudundaki ödemi gazı atmışsındır belki benimde sabah ve akşam ki karnım arasında 3 ay oynuyor 😅
kubratekcam DuyguKays bi askilik belirtisi değildir herhalde bu ya içerde kendine daha fazla yer açmıştır belki 😂
Bernasnli Kusmaların yoksa karbonhidratı bırakıp protein ve lifli beslenmeye başladıysan yani aslında beslenmemiz gereken durum ondan olmuştur.
kubratekcam Bernasnli aslında beslenmemde çok da bi değişikliğe gitmedim ama belkide farketmeden azalttım şekeri karbonhidratı
kubratekcam kızlar ben yerimde duramadım hazır kontrol süremin içindeyken yarına randevu aldım buraya da yazarım durumlar neymiş bi sıkıntı olucağını sanmıyorum da işte 🙈
kubratekcam Bahar_123 ya kendi başıma bişey gelse doktora gitmek için haftalarca ertelerim bebiş olunca hergün görmeye gidesim geliyo herhalde 😂😂🙈