buket07 Hanımlar merhaba. Bugün öğlen saat 12 de çatlatma iğnesi vuruldum. Sizce en önemli saat nedir doktorum gün aşırı dedi. 24 saati mi değerlendirip olumlu sonuç aldınız 36 mı ??
Pptyaa buket07 benim doktorum ovitrelle oldugum günü ertesi günü ve bir sonraki günü dedi. Ben ovitrelle olduğum günü akşamıni ve ertesi gün akşamı değerlendirdim olumlu olmuştu 36 saat beklemedim yani
Zeyna27 buket07 canım yumurtan çatlsdıktan sonra 1 gün canlı kakıyor o yüzden ilk iki gün önemli 12. Saat ve 36. Saate dikkat et demişti