Laliinnvanilya bende dün aldım 37+1 deyim sancı başlayınca suya koyuyorsunuz o açıldıkça sizin de açılmanız oluyormuş üstelik birilerine haber verin sizin sancılar başlayınca okuyamazsınız tabi siz hastanedeyken ot da suyun içindeyken Meryem süresi okusunlar bol bol 🥰🤲🏻❤️ Allah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin