Adetimin 11. Günü yumurtladim, 22. Günü adet oldum sandım ama yerlesme kanamasiymis tek gün sürdü. Nasılsa başladı adetim diye negatif olduğunu düşündüm. Ama adetime birkac gün kala bir arkadaşım aklıma soktu da test yaptım cok silik çizgi çıktı kan verdim 247 beta cikti öyle ogrendim. Ben de pcosluyum