Kızlar bioderin tüy dökücüsünü kullanıyorum alt tarafıma çok güzel alıyo 3 dkda yok oluyo ve geç çıkartıyo kalınlaştırmıyo önceden lazere gidiyodum mecbur şimdi çoğaldılar hormonlardan dolayı alıyorum artık ama o tüy dökücü alt tarafıma kullandığımda resmen etimi yakıyo öyle bir acı yok kabuk tutuyor diğer yerlerime kullandım öyle bişey olmadı başka bir tüy dökücü öneriniz varmı kullandığınız