melegiminannesi1212 Güzel anneler bebişlerinizin alışverişine ne zaman başladınız 5 aylık hamileyim dün ilk bebek arabasını aldımmmm siz
3babymom melegiminannesi1212 ben doğum yaptm ama yine de yazayım 😂 Hamile olduğumu öğrendiğim an beyaz sarı gri patiklj pijama çıtçıtlı atletler almıştım birkaç tane cinsiyet ne olursa olsun beyaz gri falan giyilir diye hani Daha sonra cinsiyeti öğrenince de ona göre biseyler aldım
Yazmelegi_ melegiminannesi1212 20.haftada büyük eşyalar alındı şimdi de yavaş yavaş kıyafet türüne gecicez
elifserra00 melegiminannesi1212 Abimizden büyük parçalar teyzemizden kıyafet kaldı biraz şanslıyız 🤭 ama ilk öğrendiğimde cinsiyeti bilmeden elbise tayt fln almıştım şimdi bilinçli şekilde elbiseler tulumlar ve bolca bebek bezi alıyorum 🫶🏻 son aylarda da deterjan şampuan vs alırız yarabbi şükür 😀
EbrKzlky melegiminannesi1212 babası Gs lı zıbın almış hemen cinsiyeti belli olmadığı için beyaz almıs 😂🙈
Babysgt Haftaya girdim. Sadece ve sadece bebek arabası aldım. Şimdide odasını boşaltıp badanasını yapacağız
Cey_Cey_ 23 haftalığım ilk aldığım şey geçen hafta bime gelen katlanır banyo takımı oldu çocuğuma 😅 başak burcu olacak Allah izin verirse e temizlik önemli 🤭🤣
burcudemirr melegiminannesi1212 bende bu hafta 5 ayımı tam dolduruyorum 6. Aya başlıcaz daha hiçbişey almadım sadece ikk öğrendiğimde 2 zıbın bir çorap birde ağız mendili almıştım hevesle o kadar onlar dışında hiçbişey almadım daha erken biraz daha geçsin
Cey_Cey_ damila doğum tarihi belirlemedik henüz ama uygulamadan hesapladığıma göre Eylül başı veya ağustos sonu gibi görünüyor 🙂