Neslihanerdgnn Bugün kontrolümüz vardı 16 haftalık olduk ikili tarama ve kan testlerimiz temiz çıkmıştı ama bugün ultrason da doktor bacak boyunun 1 hafta geriden geldiğini söyledi aynı durumu yaşayan var mı çok tedirginim