Severgulcinn Kızlar 8+3 gittik bebeğimin kalp atışı 170 çıktı yüksek diye soyeldi doktor bir sıkıntı olur mu acaba
Melikenl Severgulcinn sayısal veri olarak bilmiyorum ama bı ara banada sağlık ocağında kalbi hızlı atıyor. Kan degerleriniz düşük mü demişlerdi. Benimde kan değerlerim düşüktü ondan olmuş
Allahkahretmesin1 Severgulcinn doktor yüksek demiş ama yüksek gibi gelmedi bana 7. Haftadan beri 165-180 arası değişiyor bizimki doktorum hep normal diyor
Severgulcinn Melikenl anladim hiç sormadilar böyle bişey. Doktordan doktora değişiklik gösteriyor bende Anlam veremedim artık
Severgulcinn Allahkahretmesin1 ay inşallah tek öyledir yüksek diyince bı kötü oldum benim kullandığımız ilaçlardan kaynaklı yüksek dedi