AnnEemm Canım keşke önceden tavrını ortaya koysaydın benimde ilk gebeliğim ve kızım olacak inş benim kaynanamda tutturdu illa benim ismim olacak diye onun adı da sultan eşim annesinin ismini koymaktan yana değil biz ismimizi bulduk ve onu koyacağız ama bazen eşimin aklına giriyor fark ediyorum eşim bi tane senin beğendiğin isim birini de ben koyacağım 2 isim dedi bağırdım çağırdım ismimiz belli geçen de annesi İle konuşurken annesine de söyledim aynı şekilde neymiş adını koyarsa dört dörtlük herşeyini alacakmış bende onun bunun İçin çocuğumun adını sultan koyamam dedim çocuğun adı belli dedim haberlere de çıktı şikayet ederim öyle bi hata yaparsa işinden. De olur dedim sonra eşime dedim ki annen beni sinir ediyor dedim ne diyor dedi dedim böyle böyle geliyor gidiyor bana isim konusu açıyor benim bebeğimin adı belli dedim annenin 5 tane çocuğu var kaygısı sana düşmüyor dedim diğer çocukları vursun çok istiyorsa dedim o dedi sinir etmeye çalışıyor boşwer dedi eşim yani keşke sende önceden tavrını ortaya koyup diretseydin ...Uzun oldu biraz kusura bakmayın