melek013 Emzirirken kullandığınız vitamin ilacı varmı , neler kullanıyorsunuz . Ben sürekli halsizim bacaklarım dökülüyor gibi .
Melikenl melek013 kesinlikle fobmix OMEGA-3 ü tavsiye ediyorum. Kullananlar çok memnun. Ben 32 haftalık hamileyim hiç bir halsizlik vs yaşamadım. Emzirenler de keza aynı şekildeymis
Deste2 İmom latte vermişti bana doktorum. Bacak ağrım çok oluyor onu kullandığımda daha rahat ediyorum. Ama doktoruna sorman daha iyi olabilir ☺️