Rabissssscee minikmucizeemaak 1 seneside beklemek 10 seneside kuzum rabbim kimseyi aratmasın beklemesin uğraştırmasın hakkıyla anne baba olabilecek herkese kendi haznesinden versin inşallah 🥰
minikmucizeemaak Rabissssscee Amiinnn. Öyle tabi canım. Sağlıkla kavuşalım, Rabbim isteyen herkese tez zamanda sağlıkla nasip etsin 💖
minikmucizeemaak AsyA_34 Bende çok severim paylaşım yapmayı 😂 bende o moddayım çarşamba doğum günüm o gün bebekle ilgili yazarlarsa paylaşırım bir de cinsiyette paylaşırım herhalde ya 😂
AsyA_34 minikmucizeemaak Bende haziran başında hastaneye gidip ondan sonra ki hafta paylaşmayı düşünüyorum valla zor tutuyorum kendimi 😀 zaten 3 ayın içinde olucak
minikmucizeemaak AsyA_34 Sen kaç haftalıktın? Benimde bu ayın sonunda Allah’ın izniyle 2 li test randevum var. Cinsiyet bazen belli oluyormuş gösterirse, eğer gösterirse paylaşırım Allah’ın izniyle ❤️
AsyA_34 minikmucizeemaak Benim 8+5 bugün canım , evet benimde haziran 1 de randevum ozaman da 11 haftalık oluyor senin doluyor mu haftan ikili test için , evet tahmin yürütebiliyormuş doktor 🌸
minikmucizeemaak AsyA_34 Ben dediğim gibi eşimin vardiyesine ayarlamaya çalışıyorum eğer 11+4 de gitmezsem 13. Hafta da gitmem gerekecek bende gidiyorum 11+4 de gideyim hem doktorum 3 hafta sonra dedi 2 3 gün erken olacak sadece 😊