Merhaba, bizim de kedimiz var, doktorumuz bir sorun olmayacağını söyledi yapılan testler sonucunda. Sadece dışkısındaki zararlılara karşı bağışıklığım çıkmadığı için tuvaletini ben temizlemiyorum herhangi bir bulaşma olmasın diye. Aşıları tamsa ve sokağa çıkmıyorsa içiniz rahat olsun. Hatta bence bebekle beraber büyütmelerini izlemek çok güzel olacak eminim☺️