ikinciannelikicin Iyi gunler hanimlar. Daha yeni hamile oldugumu ogrendim .1 haftadir bir turlu ayaklarimi isitamiyorum. Cift corap giydim terlik eksik olmaz ama yine de fayda etmiyor. Yine buz yine buz karnim bu yuzden daha fazla agriyor. Nasil isiticammm akil verin lutfen
songul123 ikinciannelikicin benimkide ilk zamanlar öyleydi sonra hormonların yükseldikçe elin ayağın yanıyor canım önce ayağını elektirikli sobayla isit sonra giy çorabını birde ten çoraplar çok güzel ısıtıyor üstüne bir tane daha çorap giy
ikinciannelikicin songul123 evde elektrikli soba yok ama utuyu takicam simdi. Ustteki coraplarimi isitip giyicem☺
zge_frdi Benimde bi üşüdü mü ısıtamıyorum. Ya petege dayiyorum ya da sıcak su torbası ile ısıtıyorum.
Sirincili Canım çorabı önce saç kurutma makinesine Tak yüksek ısıda bi 5 dk ısıt sonra ayağına giy hemen. Bildiğin kan yürüyor ayaklarına