Kizlar selamlar on gündür göğsümun ortasında ağrı sıkışma sizi yanma vardı şu iki gundurde meme kısmında sızılar oluyor göğüste baskı oluyor 31 haftalık hamileyim normalmi bu yazdıklarım özellikle yorulunca ağrım oluyor acile gittim EKG çekti birşey yok göğüs ağrın devam ederse kardiyoloji ye git dedi ama.bebek yukarıda baskı o yüzden olurmu yaşayan varmi bu rahatsızlık hissini