Aşırı baskı var, her an kafa görünecekmiş gibi hissediyorum, sancılarım da var ama doğum sancısı değilmiş, yürümekte zorlanıyorum, oğlumu okuldan almaya gidince arada oturup dinlenmem gerekiyor, 5 dakikalık yolu 20 dakikada gidiyorum. Artık doğsun diye dua ediyorum