Ozlemm28 Kizlar 24 haftalik hamileyim karnim buyumeye basladi manto alicam ama bulamadim bulduklarimda hamile icin olunca normalden daha pahali oluyor siz neler yaptınız aldiniz ya da normal manto olupta buyuk beden mi aldiniz
Balkiz Ozlemm28 31 haftaya girdim bende ama hala eski montum oluyor. Çok çok fermuarı açık bırakıp kalın bir şalla kullanırım. Zaten 1 ay kaldı. Ama siz sık sık dışarı çıkacaksanız belki pançp tarzı birşey alabilirsiniz
ElifAbr Ozlemm28 canım panço tarzı şeyler tercih et mont külfetli olur. LCWaikikide panço çeşitleri mevcut, bana yakınlarımdan kullanmam icin verildi onlarla idare etmeye çalışıyorum ve sıcak tutuyorlar. Pançonun icine de giyinceksin tabii.
Hs4523 Ozlemm28 bende 24 haftalıgım kabanım belden kemerli alt tarafıda bi tık daha geniş şimdilik denk geliyo gelmezsede önü açık kullanıcam mecbur kabanlar çok pahalı 300 500 alamam yani 🙄
Ozlemm28 Balkiz benim montlarimda onu acik oluyor ama bir kis geciricem yeni almam lazim ama fiyatlar ucmus😄
zge_frdi Ben panco tarzı şal kullanıyorum üstüne de mantomu giyiyorum fermuari kapanmıyor malum 🙈 yeni mantoya para verecegime bebegime bir sey alırım diyorum öyle gidiyor 😊
ElifAbr Ozlemm28 canım panconun icine de giyinceksin zaten bol bir şey kaldırıyor. Ama sen illa mont düşünüyorsan ilerde zayifladiginda o bol montu ne yapacağını düşünmelisin
Minigimgeliyor Ozlemm28 ya ben de montları önü açık ve şalla kullanıyorum napıyım:/ dediğin gibi bikaç ay için dünyanın parasını vermek saçma geldi. Onun yerine çocuğuma bişey alırım diye düşünüyorum. Çalışıyorum da bakalım nasıl olcak allahtan sıcak memleketteyim
EceAydn Ozlemm28 ben almadım idare ettim önünü kapamadım dışarıya çıkarken içime panço giymiştim bu ay sonu doğumum zaten. Ama siz alın bence havalar iyice soğumaya başladı şuan LCW da var ve ya defactoda fiyatları da gayet uygun. HM de biraz daha pahalı ama güzel onlarda
Batuska Ozlemm28 montumu yeni almistim zaten onunu acik birakip ustune kaşe panco şal tarzi biseyler aticam.2 ay kullanilcak biseye dunya para vermek cok sacma bence tabi bütcen bolsa alinabilir
burcutet Ben ilk hamileliğimde Bonprixten almıştım 1 tane o sene kış çok soğuktu benden sonra 2 arkadaşım daha kullandı şimdi 2. gebeliğimde tekrar kullanıyorum 😊 Ama çok sevdiğim başka bir montumu önünü kapmadan eni geniş bir atkı (şal gibi) ile kullanıyorum. Ben doğum sonrası çok hızlı kilo veremediğimden muhtmelen bu kışı böyle geçiririm.