Ozoooo bende önce gündüzleri kesip sadece gece uykuya geçerken emzireyim diye düşündüm lakin gece meme için uyandığında kucağıma alıp uykuya döndürmeyi planlıyorum memeye devam etmiycem bu şekilde iki gün falan ilerleyip sonra tamamen kesicem sanırım diğer türlü sürekli meme beklentisi olucak üzmek istemiyorum zaten zor bi süreç😕