Yazmelegi_ Hlycsr91 doktorumun söylediği innate pronatal (balık yağı, omega 3, vitamin ve minareller ) içeren ilac kullanıyorum gunde 1 sefer
Beybicik Hlycsr91 Ocean mummy kullanıyorum. Multivitamin+multimineral+Omega 3 içeriyor. Ayrıca aklıma gelince Ocean d vitamini 1000 IU olandan 1 damla alıyorum günlük. D vitaminim çok düşük. B12 vitaminim de düşük, yine Ocean B12 almayı düşünüyorum.
merveliyyy Sevalinkaa tadı çok kötü değilmi bende kullanıyorum o kadar istemeyerek içiyorum ki pregno narin
Sevalinkaa merveliyyy kutunun ağzını 1 gün açık bıraktım şu an kiç koku kalmamış çok rahat içtim. Sende dene istersen 🌿
merveliyyy Sevalinkaa ağzıma atar atmaz yutup üstüne çikolata muz falan yiyorjmmben bazen o tat gitsin diye
Sevalinkaa merveliyyy bende hemen salatalık yiyorum bu aralar zaten midem gaz doluyor niyeyse her seferinde o koku daha da bitiriyor beni 🥺 bu kutu bitince yeni kutuya geçeceksin dedi doktor
Balbebek012 Hlycsr91 zade vital kullanıyprum günde bir tane içiyorum midem bulanmasın diye tok karna içiyorum 27 haftalık hamileyim 3.aydan beri içiyorum doğumdan sonra da bir süre devam etmeyi planlıyprum 😌
en_guzel_emanetlerim Hlycsr91 ocean mummy bittikten sonra 28inci haftada ersağ omega başladık biz decavit ve ferro sanol artı d3 vitaminlerde ek olarak
Zeynep_Ali en_guzel_emanetlerim devacit ve ferro bende kullanıyorum ilk kutuları bitirdim ikincilerini verdi doktorum artı bide oral bi damla var 3.ayda başladım suan 5.ay a girdim
en_guzel_emanetlerim Zeynep_Ali decavit Ferrosanol ve damlayı bende 4.üncü aydan sonra kullanmaya başladım hâlâ devam ediyorum 5inci ayda ocean mummy verdi oda bitince 7inci ayda balık yağı başladım şimdi 31 haftalık olduk doğuma kadar devam edicez
merveliyyy Sevalinkaa benimki hep açık salonda tablet tablet alıyorum yanıma ben hep açıkta kalıuor o bir tanesi