_brcu88_ pnar8007 annem payallarda benim de biz Türklerde mesire alanin ordayız ..kayinvalidemler süt falan satarlar buraya da geliyo depremzedeler buradaki evlere falan yerleşmişler sanırım
pnar8007 _brcu88_ biz konaklının bir köyünde ev bulduk kiraya taşındık eşim zaten burda çalışıyordu 12 yıldır falan burda yaşamış depremden sonra bizde geldik yanına
_brcu88_ Başkent Hastanesi’nde Saime hanım var ben ona gidiyorum muayenesi 300 TL canım obada ki el binada duruyo ama o bide fatih bey var başkent hsstanesinde onu da çok övenler var gitmek istersen muayenesi 400 TL
pnar8007 _brcu88_ 6. Haftayı bekliyorum bende hem kalp atışını duymuş olurım bir de sütten kesme olayı var bende diğer oğlum 19 aylık anne sütü alıyor
_brcu88_ pnar8007 aynen yeniymis bizde ilk ogrendigimizde 6+5 günlüktü kalp atışını falan dinlemiştik
pnar8007 _brcu88_ ben aslında çok erken öğrendim önce test yaptım sonra kan verdim ama henüz doktora gitmedim haftaya gideceğim inşallah