Ebruuuuuuuu 18 haftalık hamileyim, bebeğimizin kalbinde hiperekojenik odak ve beyninde kist olduğunu söyledi doktorumuz fetal dna testi verdik sonuç bekliyoruz bu durumu yaşayıp sonucu iyi gelen oldu mu merak ediyorum?
Eceortc Ebruuuuuuuu bende 21 haftada parlaklık gördü. Ayın 16 sında fetal DNA yaptırdım bekliyorum sonuçlarını. Sizin nasıl oldu sonuçlarınız
Elif__oztrk Ebruuuuuuuu moralinizi bozmak gibi olmasın ama fetal dnayı 12. Haftada yaptırdım çok düşük riskli çıkmıştı. şuanda 20 haftamın içindeyim detaylı ultrasonda kalpte 9 tane anomali olduğu ortaya çıktı çok üzgünüm ama aldırmak zorunda bile kalabiliriz 😔
Fatmagul38 Eceortc benim bebeğimde parlaklik ve kist gördü bende fetal DNA yaptrdm sizinkiler kayboldumu acaba?
Med123- Eceortc benim bebegimde de parlaklık görülmüştü 19 .hafta da fetal dna testi yaptırmıştm ben de bisey çıkmadı canım zamanla o parlaklık kapanıyor şuan 37 haftalık olduk bile
ayse-nr hafta da kafasında kist ve bağırsakta parlaklık var dedi. fetal dna testi istedi yaptırdık temiz çıktı çok şükür.
Eceortc Fatmagul38 merhaba o hafta dna yaptırdım sonucu temiz geldi daha sonrasında bir kaç hafta daha parlaklık sürdü. Sonrasında sormadım hala var mı diye. Şuan 37 haftalık. Doğduktan sonra bir kere kalp doktoruna göstereceğim sadece. Ama kaybolmuştur diye düşünüyorum.
Fatmagul38 Eceortc inşallah sağlıcakla kucağına alırsın ve birdaha sorun yasamazsn.benide bir haftadr mahvettiler DNA verdim bekliyorum
Eceortc Fatmagul38 DNA yüzde 99 sonuç veriyor. Umarım temiz gelir ve hamileliğinizi sıkıntısız geçirirsiniz 🙏 bende o haftalarda mahvolmustum çok iyi anlıyorum.
Fatmagul38 Eceortc çok teşekkür ederim 5 gün oldu test vereli ama sanki 5 ay olmuş gibi zaman geçmiyor da
Fatmagul38 Elif__oztrk bende 19 haftada yaptrdim.kalpte parlaklik beyinde kist gördü sonuç gelmedi daha bekliyrum
Eceortc Elif__oztrk çok düşük riskli derken risksizdi demek istiyorsunuz yani down vs olsa yüksek risk çıkmaz mıydı? Down vs olmayabilir doktorunuz kalp ekosuna yönlendirdi mi çektirdiniz mi acaba ?
Elif__oztrk Fatmagul38 parlaklıkların %70’i ilerleyen zamanlarda geçermiş ama beyindeki problemi bilmiyorum rabbim hayırlı haberler almanızı nasip etsin
Elif__oztrk Eceortc evet bakıldı kalbin sol kapakçığı kapalı ve delik varmış şah damarı kısa ve dar pis kanı taşıyan damar ise geniş ve büyükmüş temiz kan ve pis kan birbirine karışıyormuş şuanda iki ayrı prof dr baktı ikiside aynı teşhisleri koydu yaşamasının oluru yokmuş erken doğum olursa 2-5 gün arası yaşayıp ölürmüş bu bebekler. Gününde doğarsa ilk ameliyatına 3 aylıkken girmesi lazım dedi 10 yaşına kadar 50 den fazla ameliyat olursa belki yaşar ama riskli ameliyatlar olduğu için şansı hiç yokmuş günlerdir Rabbime yalvarıyorum dua istiyor dua ediyorum sağlıklı bir şekilde dünyaya gelebilsin diye 😓herkes hata yapar sonuçta doktorlar da yapar 😭
Eceortc Elif__oztrk çok üzüldüm sizin adınıza. Hakkınızda hayırlısı olsun. Her şey olacağına varır. Dua edicem bende.