Bebiskosuu Merhaba, galiba 15 buçuk ya da 16.cı hafta da olması lazımdı , arefe günü acile gittiği doktor yatış vermiş kabul etmemiş. Sonra kendi doktoruna gitmiş o söylemiş. Hafif kanaması olmuş . Bir de bebek büyüdükçe yukarı çıkar demiş 💐 bozmayın moralinizi Allah büyük ☺️