Prenses016 Kızlar doktor Gynoferon demir hapı verdi 3 gün içtim kabız yaptı normal de değil maf etti beni ara verildim düzeldi. Yine başladım içmeye yine aynı etki😟 napcam bilmiyorum aynı durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi🤰🏻
elifaycan20 Prenses016 aynısı bende de oldu canım ama kullan yine de doğumdan önce kana bakıyorlarmış çünkü düşük olmaması açısından doğumdan sonra hemen başlamamak gerekiyormuş birkaç gün toplanmak için
Smootie Prenses016 bende feramat ta yaşadım onu başka arkadasımda kabız yapmadı ama. İlacın muadilini yazsın doktorunuz bide onu deneyin
Prenses016 Yazmelegi_ bende doktora söyledim Gynoferrosanol kullanın dedi. Aynı içerikte bir ilaç olmadı onu alıp deniycem.
06yc Kullanın bir ay olmaya yakın daha normale dönüyor kabızlık olayı fazla olmamaya başladı bende tam 1 aylık ilaç bitmeye yakın vücut alışıyor
Tire35 000 feramat kullanıyorum üç dört aydır falan ilk başlarda kabız yapıyordu son bir aydır da ishal yapıyor doktorum iki günde bir kullan dedi kabız olunca da yediğime içtiğime dikkat edersem desteklersem dğzeliyordu
Prenses016 000 diğerleri neyse de demir hapı olmasaydı iyidi😂 ben ilkinde ferrum fort kullanmıştım sanki o böyle yapmamıştı öyle hatırlıyorum
Cnsukckk Devletin verdikleri malesef yan etkili bende bulanti halsizlik uyku kabizlik ve burun kanamaso.yapti doktorumda devletin karsilamadigi özel bi demir ilaci verdi fiyati 200 ama 1 haftadir iciyorum hicbor yam etkiso yok
Pnrpnr_ Prenses016 ben Feramat kullanıyorum öyle bir yan etkisiyle karşılaşmadım. Doktorunuza danışıp buna başlayabilirsiniz.😊