Nerdeyse 5 aylık olucam halen bu ilaçı içmeden rahat edemiyorum acaba diyorum bağımlılık mı yaptı içmemeyi deniyorum bulantı geri geliyor yediğim yemek takılıyor boğazıma bütün gün benim gibi bu ilaçı içenler var mı uzun süre hayır korkuyorumda insan bebeği için endişeleniyor doktora sorsam iç diyor kafamda deli sorular sizde böyle bir durumda olan var mı