Fdmeeren evde gebelik testi yaptıktan sonra beta değerime baktırmak için gitmiştim gebelik netleştikten sonra 1. İzlem oldu daha sonra tetanoz aşısı için 20. Haftada çağırdılar o zaman da 2. İzlem oldu. Henüz benimkiler bu kadar 🙂 bir kez daha çağırıyorlar sanırım doğumdan önce toplam 3 kez oluyor diye biliyorum.