Deletedmom_53 Normalde 36 günde bir olurdum. 12 şubatta adet kanamam oldu, 20-22 martta pembe lekelenmelerim oldu şüphelenip kan verdim 0.2 çıktı dedim bugün yarın olurum o zaman olmayınca 10 nisanda evde test yaptım dedim gözlerim beni kandırıyor herhalde. İçime şüphe de düştü diye kan verdim.
12 nisan= 28.4
14 nisan= 75.68
18 nisan= 559.3
23 nisan 4450 (vajinal ya da karından kese görülemedi)
24 nisan karından kese göründü
3 Mayıs tam 6+0 kalp atışı duyduk son adetim 20 Mart olarak düzenlendi.
Şimdi tam 7+0 olduk ama kahverengi lekelenmem var dualarını beklerim ☺️